Badrumsrenovering Botkyrka

Med vår hjälp blir ditt badrum som nytt | 08-522 255 81

Ett kompetent och mångsidigt hantverksföretag

Vi är ett erfaret och proffsigt företag i bygg-renoveringsbranschen. Vi är professionella hantverkare som erbjuder badrumsrenovering och ett flertal andra kvalitativa tjänster. Proffsigt genomförda arbeten med bra och snabb service till bra priser är vår affärsidé.

Vi utför arbeten i Botkyrka söder om Stockholm och hela Storstockholmsområdet. Vårt fokus på förstklassig service och tjänster utförda med högsta kvalitet har gjort att vi redan skaffat oss flera återkommande kunder.

Vår styrka är våra professionella hantverkare med stor erfarenhet och kunskap, samt vår servicekänsla och goda kundkontakter. Renovering, sanering, golvläggning, målning, snickeritjänster, kök-och badrumsrenoveringar - vi utför det mesta inom branschen, till både företag och privatpersoner.

Vi är våtrumscertifierade hos Byggkeramikrådet, utfärdar starka garantier och alla våra uppdrag är ansvarsförsäkrade.

Skapa trivsel där hemma med ett nytt badrum!